<معلم -->
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پشتیبان چیه و کارش چیست؟از آنجا که برخی فایل های مهم تدریس ممکنه در لابلای انبوه پیام های گروه گم بشود لذا سعی می شود انشاء الله این فایل ها در وبلاگی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد . و حتی مورد اسفاده سایر شاگردان کشور قرار بگیرد .                                                                                                                     آدرس این وبلاگ این هست  :         http://kahfalm.parsiblog.com   کافی هست روی آن کلیک بفرمایید تا شما را به صفحه وبلاگ معلم ببرد .                           اما از آن جا که در این وبلاگ سایر پایه های تحصیلی هم مطلب برایشان گذاشتیم لذا شما برای سرعت عمل به حاشیه سمت چپ وبلاگ برو و روی دسته بندی موضوعات پایه تحصیلی یه موضوع درسی مورد نیاز خودت را انتخاب بکن .

البته هنوز فایل ها تدریس در حال ساخت هست و مطلب جدید روی وبلاگ گذاشته نشده است .شما هم می توانید وبلاگ درسی بسازید هم در گسترش علم نقشی داشته باشید و با این کار ثوابی ببرید هم این که با گذاشتن مطالب علمی مرتبط با درس هایتان خصوصا منطق و فلسفه از تشویق های معلم بهرمند شوید .برای مطالب مرتبط با درس مربوطه ای که با من دارید بنا به کیفیت کار و این که مطلب مفید باشد نمره ای در نظر گرفته می شود . البته هدف این هست بیشتر مطالبی از ذهن و فکر خودتان بگذارید . تا کپی از سایت ها باشد .

آدرس کانال پشتیبان در سرو ش     @kahalm                                                       سعی می شود برخی فایل ها را روی این کانال گذاشته شود لذا عضو این کانال شوید و آدرس آن را هم به دوستان بدهید . @kahalm

 

https://imgurl.ir/uploads/u150988_.jpg






تاریخ : پنج شنبه 98/12/15 | 6:24 صبح | نویسنده : معلم | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.